klantvriendelijk


Een drukke KLM vlucht was geannuleerd. Maar daar is toch  
één  assertieve  hostess, die echt niet op haar  mondje gevallen is, aan ‘t werk met het overboeken van een lange wachtende rij  passagiers.

Plotseling duwt en  wringt een boze passagier zich zijn weg naar haar desk.  Boos kletst hij zijn  ticket op de desk en zegt:

"Ik MOET op deze vlucht zitten en het MOET  eerste klasse zijn!!!"

De hostess antwoordt:
"Sorry mijnheer, ik  zal u met veel plezier helpen, maar eerst moet ik de mensen
 die voor u waren verder helpen, dus, als u achteraan wil aanschuiven dan zal ik u
straks met veel plezier  helpen."

De passagier was niet  onder de indruk.
Hij vroeg zéér luid, zodat de anderen in de rij  achter hem, het konden horen:

"HEBT U ER ENIG IDEE VAN WIE IK BEN???"  
Zonder aarzelen nam de hostess glimlachend haar intercom microfoon:  

"Mag ik even uw aandacht alstublieft", weergalmde haar stem door de  volledige vertrekhal,
 "we hebben hier een passagier aan Gate 14, die niet weet wij hij is. Als iemand hem kan helpen om zijn indentiteit terug te vinden gelieve naar gate 14 te komen. 

Terwijl de mensen in de  rij voluit begonnen te lachen,  
liep de man hoogrood op, staarde  naar de hostess en riep luidkeels: "FUCK YOU!!"

Zonder blikken of  blozen lachte de hostess en zei:
"Het spijt me, meneer, maar daarvoor  moet je OOK achteraan aansluiten."